スポンサーサイト

--.--.-- --


カテゴリ:スポンサー広告 | コメント(-) | トラックバック(-) | top↑ |

Hello^ ^

2010.11.04 Thu
Hi! My name is Natsumi.
I was a member of MP10 as a cast,
and I was one of the little lionesses in “The Pride of Africa”.

Today I want to write about my experience of MP10 like everyone wrote.
There were many things at MP10,
so today I want to write how I could know MP!

When I was a high school student, I was in ESS club activity.
One day, my senior told us about MP08’s performance “MOMO”.
Then I and some ESS member saw it.
It was really wonderful, and I was moved many times!
Especially the part that all members were dancing and singing was really good!
I thought that only cast would be dancing and singing at the curtain call,
but everyone was doing and they were shining!

I like that point in MP!

Of course I saw MP09’s performance “So We Sing!” too!
It was also really wonderful,
and I thought I wanted to join in MP next year!
Then I joined in MP2010!!!!!

I’ll write about my experience at MP10 again!


こんにちは!(時間的にこんばんは。ですが…!)
なつみです!
私は、MP10のメンバーでキャストでした!
Pride of Africaではライオンの子供たちの一人(一匹?)でした。

今日は、みんなも書いているように私のMPでの経験について書きたいと思います!
MPでは本当にたくさんのことがあったので、Mireiと同じように^^、
今回はどのようにMPを知ることができたのかなどを書きたいと思います!

わたしは、高校生の時にESS部という部活に入っていました。
ある日、部活の先輩がMP08の公演“MOMO”について教えてくれました。
わたしとESSの部員何人かでその舞台を見に行きました。
とにかく本当にすごくて、何度も何度も感動させられました!
特に、MPの人たち全員で踊ったり歌ったりするところが本当に良かったです。
わたしは、カーテンコールでは、キャストだけが踊ったり歌ったりすると思ったのですが、MPではキャストもスタッフも全員で舞台に上がってみんなが輝いていました!
MPのそういうところがわたしは大好きです!

もちろんMP09の“So We Sing!”も見ました。
この公演も本当に感動して、来年のMPに参加したいと思いました。

そして、MP2010に参加しました!!

また次回、MPについて書きたいと思います!
スポンサーサイト


カテゴリ:My MP experience | コメント(0) | トラックバック(0) | top↑ |
<<First step! | ホーム | Update>>

コメント

name
title
mail
url

[     ]

トラックバック

トラックバックURL
http://mp11setup.blog75.fc2.com/tb.php/25-21438af4

