スポンサーサイト

--.--.-- --


カテゴリ:スポンサー広告 | コメント(-) | トラックバック(-) | top↑ |

First step!

2010.11.10 Wed
Today I would like to write about October’s set up meeting.
We talked about this blog, camp, meeting manner, MP11’s keywords, and guidance and so on…!
There were a small attendance at the meeting, but we could talk many things deeply!
This meeting was “First step” for us!
This is Yukie’s direction!!
Maybe Yukie will explain this word later^^☆
Actually I was moved when she talked about her idea and I decided to try my best!
At first I will write about set up meeting on this blog as much as I can.
This article also too late…I’m really sorry><
Anyway I “just do!!” This word also from Yukie^^
I also enjoy MP11!!!!!

See you again☆

今日は10月にあった立ち上げMeetingについて書きたいと思います!
わたしたちはこのブログ、Meetingのマナー、MP11のキーワード(Yukieによる)やガイダンス、その他いろいろ話ました!
参加した人数は少なかったのですが、たくさんのことを深く話せたと思います!
このMeetingはわたしたちにとって“First step”でした!
この言葉はMP11プロデューサーであるYukieが私たちに説明してくれました。
なので、あとでYukieが説明してくれると思います^^
Yukieの話を聞いたとき本当に感動しました。そして、改めて頑張ろうと思いました!
まずはじめに、この立ち上げMeetingの記事をなるべく早く書きたいと思います!
この記事自体も遅すぎてごめんなさい(><)
とにかく、JUST DO! この言葉もYukieのお言葉~!!
そして、MP11をENJOYします!!
みんなも一緒に楽しもー!!!!!

それではまた☆
スポンサーサイト


カテゴリ:MP11 Set Up Meetings | コメント(0) | トラックバック(0) | top↑ |
<<Information of 四大★ | ホーム | Hello^ ^>>

コメント

name
title
mail
url

[     ]

トラックバック

トラックバックURL
http://mp11setup.blog75.fc2.com/tb.php/26-b4dfd5ed

