スポンサーサイト

--.--.-- --


カテゴリ:スポンサー広告 | コメント(-) | トラックバック(-) | top↑ |

2nd guidance~~~~

2011.01.25 Tue
Yeah!!!

Day before yesterday, we held 2nd guidance.
About 30 people came to this guidance.
Thank you for coming.

We were so exciting.
I hope they enjoyed too.

I wanna to show what we did at the guidance.
with photo.

いぇーい!!!
昨日、第二回ガイダンスが行われました。
なんと、30人もの方々が参加してくださいました。
ありがとうございます。

私たちはとても興奮しました。
参加して下さった方々も楽しんでくれたかなぁ。

それではここで、ガイダンスの様子をお伝えしたいと思います。
写真と共に。

First ushers!!
from here,start to communicate in English~
IMG_3005_convert_20110125155858.jpg
受付の顔です。
ここから英語でのコミュニケーションスタート~

IMG_3004_convert_20110125160234.jpg

Oh! my..excuse me~w
She is our producer YUKIE!!

too cute!?
too much!?ww

おっと、失礼w
彼女がプロデューサー幸恵です!!

可愛すぎるでしょ!?
やりすぎかな!?ww

Next
IMG_3013+1_convert_20110125161059.jpg

This is HISASHI.
He is our director!!

Hisashiです!!
彼がディレクターです。


Work shop☆

Find 3 things in common
with partner

If you can find 3 things in common,
say "What a nice coincidence!"

IMG_3018+1_convert_20110125160536.jpg


ワークショップ★

共通点を3つを見つけよう!

もし見つけられたら、
"What a nice coincidence!"と叫ぼう!
「何たる偶然の一致なんだ!」←日本語にすると格好悪いなhaha

after that, we sung "Don't stop believin"
huuuuu~
It was so exciting!!!

Break time♪
休憩♪


And section introduction☆
IMG_3028+1_convert_20110125160258.jpg

setting and property,make and costume,sound,lighting,live musician and cast.
Every section enjoy so much.

This day, I explained about sound section.
I was so panic.
But other mp member helped me when I couldn't talk well in English.
I was so happy.
And I felt it is MP.
MP member always support each other.
So don't worry anything.
Even if English is a weak point as me.

えーんど、セクション紹介(^^)
大道具and小道具、メイクand衣装、照明、音響、ミュージシャン、そして役者。
どれも楽しいんです\(^o^)/

この日私は音響の説明をしました。
ほんと、パニックに陥りましたw
でも私が上手くはなせないとき、みんなが助けてくれました。
嬉しかった~
そして感じました。これがMPだなと。
mperはいつもお互いを助け合っています。
だから何も心配する事はありません。
例え英語が苦手だとしてもね、私のようにpupu


After section introduction,we watched part of last year's performance.
nostalgia~
去年の公演DVDもちょっとだけ、見せちゃいました。
懐かしいね。

Last was special performance.
最後にはスペシャルパフォーマンス
IMG_3041+1_convert_20110125160511.jpg

It was so nice day.
And many OB and OG came to help us.
Thank you very much.
It mean MP11 is supported by many MP member who joined MP before.
It is big family!!

I'm so exciting from now on.
Because MP11 will have many family too!!

たくさんのOBOGもヘルパーとして遊びにきてくれました。
ほらね、MPはたくさんの仲間たちに支えられています。
ファミリーですよw

MP11もたくさんのファミリーが増えると思うと、今からわくわくします。

Next week, we have last guidance.
come on!!!!!

来週は最後のガイダンス、是非お越しください 。


Thank you for reading.

Haruka:)

スポンサーサイト


カテゴリ:Others | コメント(0) | トラックバック(0) | top↑ |
<<※ガイダンス詳細メールに関してのお知らせ※ | ホーム | Second Guidance!!【要確認】>>

コメント

name
title
mail
url

[     ]

トラックバック

トラックバックURL
http://mp11setup.blog75.fc2.com/tb.php/43-4d899903

